joi, 14 ianuarie 2010

Sănătate

Conform unui studiu preluat de către Wine Spectator din "Journal of Experimental and Clinical Cancer Research" publicat de microbiologul italian Gianfranco Risuleo de la Universitatea Sapienza din Roma, resveratrolul (principalul compus polifenolic prezent in vinurile roşii) are proprietatea de a împiedica replicarea virusurilor la nivel celular. Cercetătorul a demonstrat că în cazul virusurilor care se reproduc în interiorul celulelor organismului-gazdă (printre care cel al poliomielitei sau noul AH1N1), înmulţirea lor este inhibată până la stagnare în prezenţa resveratrolului.
Materialul pe care îl puteţi parcurge integral accesând pagina: http://www.winespectator.com/webfeature/show/id/40827 dezvoltă pe larg procesul şi rezultatele cercetărilor publicate de către profesorul italian.
Cu alte cuvinte şi în rezumat, concluzia ar fi următoarea: un pahar şi jumătate de vin roşu pe zi (aprox 200 ml) introduce în sistem cantitatea de resveratrol optimă (se pare că ajută chiar şi la cancer).

PACE!

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu